RECUPERAREA TAXEI DE POLUARE PLATITA PE NEDREPT!!



PASIVITATEA si INDIFERENTA NU SUNT O SOLUTIE LA PROBLEMA TA!!
Fa ceva pentru recuperarea banilor tai platiti pe nedrept si contacteaza-ne acum pentru a duce pentru tine, o lupta acerba cu statul!!
Promovam actiuni pentru restituirea taxei de poluare sau prima inmatriculare achitata incepand cu 1 ianuarie 2007. Acte necesare demararii acestei proceduri:
1.certificatul de inmatriculare din tara de provenienta precum si traducerea acestuia;
2.contractul de vanzare cumparare(factura) din tara de unde a fost importat auto precum si traducerea acsetuia;
3.contract de vanzare-cumparare pe Romania, in cazul in care auto a fost importat de un intermediar;
4.decizia de calcul a taxei de poluare;
5.chitanta platii taxei de poluare(dovada de plata);
6.cartea de identitate a autovehiculului pe Romania(fata-verso);
7.cartea de identitate a proprietarului sau CUI societatii

Procedura de recuperare a taxei de poluare dureaza aproximativ 1 an de zile. Pentru cei interesati va invit sa urmariti si acest link: http://www.youtube.com/watch?v=Co7IG5UYlnk

Pentru contact: Tel 0756 365 287, E-mail: avocat_macovei_oana@ yahoo.com,
www.avocat-macoveioana.ro

Tot pasivitatea si indiferenta contribuabililor a incurajat si adoptarea noii taxe de poluare care va afecta si mai mult, atat importul de autovehicule cat si revanzarea acestora in tara.

HG 9 /2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 9/2012 privind taxa pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule, publicate în Monitorul Oficial nr. 29 din 13 ianuarie 2012

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 14 din Legea nr. 9/2012 privind taxa pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic
Se aprobă Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 9/2012 privind taxa pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul mediului şi pădurilor,
László Borbély
Ministrul administraţiei şi internelor,
Constantin-Traian Igaş
Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
Anca Daniela Boagiu
Ministrul afacerilor europene,
Leonard Orban
Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Ialomiţianu

ANEXĂ
NORME METODOLOGICE

de aplicare a Legii nr. 9/2012 privind taxa pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule
Titlu articol
Art. 1 Sfera de aplicare a taxei pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule
Art. 2 Exceptarea de la plata taxei
Art. 3 Autoritatea competentă pentru calculul taxei
Art. 4 Autoritatea competentă pentru calculul taxei
Art. 5 Calculul taxei
Art. 6 Determinarea deprecierii reale a unui autovehicul rulat
Art. 7 Restituirea sumelor rezultate ca diferenţă între taxa pe poluare pentru autovehicule/taxa specială pentru autoturisme şi autovehicule şi taxa pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule Restituirea sumelor reprezentând diferenţe de taxe
Art. 8 Restituirea sumelor reprezentând valoarea reziduală a taxei plătite Restituirea sumelor reprezentând diferenţe de taxe plătite şi a valorii reziduale a taxei
Art. 9 Restituirea sumelor reprezentând diferenţele de taxă rezultate în urma contestării acesteia Restituirea sumelor reprezentând diferenţe de taxe plătite şi a valorii reziduale a taxei
Art. 10 Dispoziţii finale
ANEXA Nr. 1 la normele metodologice DECLARAŢIE pe propria răspundere
ANEXA Nr. 2 la normele metodologice CERERE DE RESTITUIRE

Calculul taxei
Art. 5
Taxa se stabileşte în baza unei formule care cuprinde elementele de mai jos:
a) norma de poluare Euro se regăseşte codificată în cartea de identitate a autovehiculului la rubrica 5 Numărul de omologare, prin ultimele două caractere din numărul de omologare, după cum urmează:
Norma de poluare EuroCodificare
Non EuroE0 sau R0
Euro 1/Euro IE1/R1
Euro 2/Euro IIE2/R2
Euro 3/Euro IIIE3/R3
Euro 4/Euro IVE4/R4
Euro 5/Euro VE5/R5 sau RE
Euro 6/Euro VIE6/R6
1. În cazul autovehiculelor electrice, codificarea este EE. Autovehiculele hibride au înscris în cartea de identitate a vehiculului, la rubrica 10 Sursa de energie, textul hibrid.
2. Autovehiculelor speciale a căror deplasare pe drumurile publice este în general limitată numai la şi de la locul de muncă, ale căror motoare respectă normele privind poluarea chimică şi care, conform legii, sunt încadrate în categoria N3, având număr de omologare înscris în cartea de identitate a vehiculului H0, H1, H2, H3, H4 şi H5, le corespund normele de poluare după cum urmează:
Codul specific autovehiculelor cu motoare care respectă normele de poluare chimică aplicabile maşinilor mobile nerutiereNorma Euro de echivalare
H0Non Euro
H1Euro II
H2Euro III
H3Euro IV
H4Euro V
H5Euro VI
b) valoarea combinată a emisiei de CO2, exprimată în g/km, este valoarea înscrisă în cartea de identitate a autovehiculului la rubrica Modificări ce nu afectează performanţele şi caracteristicile de folosinţă ale vehiculului, pentru categoria Autoturism M1 sau Autoturism M1G încadrat în norma de poluare Euro 3, Euro 4, Euro 5 sau Euro 6, cu excepţia celor prevăzute la art. 6 alin. (1) lit. c) din lege;
c) cilindree/capacitatea cilindrică, exprimată în cm3, se regăseşte înscrisă în cartea de identitate a autovehiculului;
d) vechimea autovehiculului, calculată ca diferenţă între data la care se efectuează calculul şi data primei înmatriculări.
În cazul autovehiculelor rulate care se înmatriculează pentru prima dată în România, data primei înmatriculări utilizată la calculul taxei este data înscrisă la rubrica corespunzătoare a documentului de înmatriculare străin. În cazul în care din documentul de înmatriculare nu reiese data exactă a primei înmatriculări, se va considera dată de referinţă prima zi a anului de fabricaţie;
e) filtru de particule, în cazul autovehiculelor echipate cu motor diesel prevăzute din construcţie cu filtru de particule, cărora li se aplică o reducere de 25% doar dacă în cartea de identitate a acestora, la rubrica Modificări ce nu afectează performanţele şi caracteristicile de folosinţă ale vehiculului, este înscris textul Filtru de particule. Regia Autonomă Registrul Auto Român înscrie textul în cartea de identitate a vehiculului numai dacă dispozitivul este prevăzut în documentaţia privind omologarea de tip a autovehiculului sau, pentru un autovehicul comercial, a motorului care îl echipează şi, suplimentar pentru autovehiculele rulate, în urma verificării existenţei şi stării tehnice a acestuia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu