miercuri, 10 iunie 2015

DIVORT IASI- ASISTENTA JURIDICA AVOCAT MACOVEI OANA IASI

OFERIM Asistenta juridica in procesele de DIVORT!

Intrebari frecvente la care AVOCAT MACOVEI OANA IASI va raspunde in timpul consultatiei privind divort:

Cat dureaza un proces de divort?

Cat costa onorariul unui avocat pentru un proces de divort?

Pot sa introduc actiune de divort in Romania daca eu locuiesc impreuna cu copilul meu in afara tarii?

Daca sunt reprezentata de avocat divortul se poate face in lipsa mea din tara , fara sa fiu prezenta la proces ?

Pot obtine custodia copilului daca nu am in proprietate un imobil / locuiesc in chirie?

Copii minori vor fi intrebati de judecator cu care dintre parinti vor sa ramana?

Pot sa ies impreuna cu copilul meu minor din tara fara sa am nevoie de acordul tatalui / mamei?

Rudele pot fi audiate ca martori intr-un proces de divort?

Pot obtine un divort prin acord daca exista copii minori?

Ce este custodia comuna a copiilor obtinuta in urma unui divort?

Dupa divort pot sa-mi pastrez numele dobandit prin casatorie?

Mi-au scazut veniturile (sunt somer). Pot modifica suma pe care o platesc ca si pensie alimentara dupa divort?

Pentru a va programa pentru o consultatie pentru divort sau partaj va rugam sunati la tel 0740908056 sau scrieti-ne la adresa d e-mail: avocat_macovei_oana@yahoo.com

Un comentariu: